sobota 4. října 2014

Seznamte se

Právě jste se ocitli na blogu jedné skoro dospělé studentky chemické školy, která kromě chemických rovnic miluje přírodu a hledá v ní především klid a inspiraci pro její tvoření. Ráda sdílí své zážitky z cest i obyčejných procházek s fotoaparátem, a proto vznikl tento blog. Mimo to miluje i své dvě kočky a zajímá se o zdravou výživu a tělesné cvičení. Tak vás tu všechny srdečně vítám a doufám, že vás mé články inspirují a zpříjemní vám den.

Přeji příjemné čtení!
Martina


4 komentáře:

  1. Velmi mě těší a moc ráda tě poznávám! Já jsem Ji Hei a tvoje tvoření i fotografie se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. My už se trochu známe, Martinko. Jsi velice sympatické šikovné děvče.
    Můj přítel vystudoval VŠCHT a taky má rád čtyřnohé kočky a přírodu. Já sice titul nemám, ale chemie mě vždycky bavila a kočky a přírodu miluju stejně.
    Jsem ráda, že ses u mě na blogu objevila a že jsem následně poznala i tvůj blog. Chodím k tobě moc ráda.
    Přeji ti úspěch ve studiu i ve fotografování a dalších činnostech. :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mě vždycky tak potěšíš a zalichotíš, Hani! Mohly bychom si, koukám, podat ruku :), jen k tomu titulu ještě mám dlouhou cestu.
      Děkuji za milé přání, však ty si takové zasloužíš taky. Jsi hodný milý človíček, budu tě stále moc ráda navštěvovat.

      Vymazat
    2. Nelichotím, Martinko, myslím to smrtelně vážně! :-)
      Děkuji, že mě považuješ za hodného milého človíčka. Ve skutečnosti jsem nerudná protivná baba, aspoň tak sama sebe vidím. ;-)

      Vymazat