pondělí 8. prosince 2014

V zahradě - část první

Ačkoli se už těším na Vánoce a s nimi spojený odpočinek, stále myslím na krásné letní teplé syté barevné dny strávené v přírodě nebo v naší zahradě. A protože se těmito vzpomínkami nechávám s přibývající zimou unášet víc a víc, rozhodla jsem se, že vám ukážu pár snímků právě z naší zahrady za letních dnů. Tyto dny mám spojené mimo jiné i s prázdninami, kdy si ráno můžu bosa a se snídaní vyjít ven na zahradu a jen tak se svými kočkami nasávat energii ze sluníčka, která už i po ránu bývá v letních měsících velice intenzivní.


A jelikož se maminka zabývá zahradní architekturou, tak si troufám říct, že naše ač malá zahrada je povedená a chvilky v ní jsou úžasné. Zejména když rozkvetou růže, hortenzie, lilie a denivky, tak mám co obdivovat. Sice, jak už dobře víte, mám radši ty divoce rostoucí květiny, ale ani krásou těchto okrasných nepohrdnu, navíc když jsou dílem maminky. Můj fotoaparát je má podobně rád jako ty divoce rostoucí a to hlavně po letních bouřkách, kdy se po dešti opět ukáže sluníčko a kapky deště na květech a listech se dokonale třpytí.



Tak pokud rádi vzpomínáte na své letní zahradní chvilky, podívejte se se mnou do naší zahrady a řekněte mi, jak se vám líbí a jaký vztah k zahradě máte vy.










2 komentáře:

  1. To je úžasné, Martinko, máte opravdu nádhernou zahradu. Moc se mi líbí, jak jsi vyfotila květiny a taky tvůj slovní doprovod. Je velice poetický, obdivuji tě, sama bych nic podobného napsat nedokázala.
    Mamka má skvělé povolání, to by se mi taky líbilo.
    Dneska se mi bude dobře spát, když jsem viděla tvoje příjemné letní snímky.

    Ještě ti chci poděkovat za krásný milý dárek a dopis. Přišlo mi to včera, ale neměla jsem čas ti napsat. Udělala jsi mi velikou radost, Marti. Moc a moc děkuji a mám pro tebe taky něco připraveného. Pokusím se zítra zajít na poštu.
    Měj se krásně a užívej si pohodové předvánoční dny. ♥ Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, tak doufám, že jsi spala opravdu dobře a jsem ráda, že se i slovní doprovod líbí aspoň tobě. Za dárek neděkuj, mám radost, jestli se ti opravdu líbí :-). Já se na oplátku budu těšit na ten tvůj, děkuju.
      Užívej si dny před Vánoci v pohodě a klidu a tady se snad objeví zase nějaký ten článek nabitý fotkami :).

      Vymazat